Lediga jobb som Backofficepersonal m.fl. i Härnösand

Se lediga jobb som Backofficepersonal m.fl. i Härnösand. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Härnösand som finns hos arbetsgivaren.

Servicerådgivare till Berners Härnösand

Om jobbet I rollen som servicerådgivare är du nyckelpersonen i relationen mellan våra kunder och verkstaden. I ditt arbete kommer du att ha daglig kundkontakt både vid in/utlämning av bil och via mail/onlinebokning och telefon. Du hjälper kunderna med allt från teknisk rådgivning, bokar tider för service, reparationer, upprättar kostnadskalkyler, sköter fakturering och garantier. Du kommer också att planera det dagliga arbetet för teknikerna i verkstaden.... Visa mer
Om jobbet

I rollen som servicerådgivare är du nyckelpersonen i relationen mellan våra kunder och verkstaden. I ditt arbete kommer du att ha daglig kundkontakt både vid in/utlämning av bil och via mail/onlinebokning och telefon. Du hjälper kunderna med allt från teknisk rådgivning, bokar tider för service, reparationer, upprättar kostnadskalkyler, sköter fakturering och garantier. Du kommer också att planera det dagliga arbetet för teknikerna i verkstaden.

Teamet i Härnösand

Vi är 12 medarbetare i Härnösand som hjälper kunderna med allt från verkstadstjänster och reservdelar till bilförsäljning. Samarbete, flexibilitet att hjälpa till där det behövs och viljan att göra det lilla extra för kunden är viktigt för oss. Sedan så gillar vi också glada skratt och att få fika extra gott tillsammans på fredagar :)

Vi söker dig

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från serviceyrken med personliga kundkontakter och som gärna har bil/teknikintresse. Du har lätt för att skapa kontakt och kommunicera med kunder och kollegor. Du trivs i en rörlig miljö med varierande arbetsuppgifter som kräver flexibilitet och förmåga att lösa problem. För att fungera i rollen behöver du vara strukturerad och noggrann samtidigt som du ser till helheten och samarbetet i teamet. Sist men inte minst är goda IT-kunskaper och B-körkort viktiga förutsättningar.

Berners erbjuder

Det finns många utvecklingsmöjligheter inom Berners och vi vill att du ska växa med oss! Förutom kontinuerliga utbildningar genom Volkswagen Group så får du chansen att utveckla dig och dina kunskaper tillsammans med erfarna kollegor.

Vi erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang.

Förmåner

- Månadslön enligt kollektivavtal och bonus på avdelningsnivå
- Kollektivavtalsenlig pension och försäkringar
- Friskvårdsbidrag och tillgång till Feelgood plus
- Möjlighet att ansöka om utbildningsstipendium och sponsring av aktiviteter till hemmavarande barns förening
- Personalrabatt på reservdelar, verkstadstjänster, bilvård och bilköp
- Rabatt på boende och hotell på Skistars destinationer


Ansökan
Ansökan är öppen till 14 augusti och vi jobbar löpande med urval och intervjuer så tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Semestervikarie som receptionist till Härnösands konsthall

Vi är medarbetare, kollegor och vänner med hjärta för Härnösand. Tillsammans gör vi skillnad för människor - dygnet runt. Med glädje delar vi med oss av vår kunskap och service i våra olika yrkesroller. I Härnösand har vi tagit #metoo vidare till #WeDo. Vi vill skapa en hållbar arbetsplats och kommun där alla kan känna sig trygga och ha framtidstro. Nu söker vi positiva, ansvarstagande och engagerade människor som vill vara med och bygga en hållbar fra... Visa mer
Vi är medarbetare, kollegor och vänner med hjärta för Härnösand. Tillsammans gör vi skillnad för människor - dygnet runt. Med glädje delar vi med oss av vår kunskap och service i våra olika yrkesroller.

I Härnösand har vi tagit #metoo vidare till #WeDo. Vi vill skapa en hållbar arbetsplats och kommun där alla kan känna sig trygga och ha framtidstro.

Nu söker vi positiva, ansvarstagande och engagerade människor som vill vara med och bygga en hållbar framtid i Härnösand.


Härnösands Konsthall visar ett antal samtidskonstutställningar med professionella konstnärer varje år. Konsthallen är ett fönster mot det som händer på dagens konstscen, både regionalt och nationellt. Med hjälp av digitala verktyg genom t ex filmer tillgängliggörs utställningarna även för dem som inte har möjlighet att se dem på plats.

Konsthallen är hemvist för konstnärliga och kulturella events som tangerar konstfältet till exempel performance inom dans och musik, föredrag och konstnärssamtal.

Konsthallen deltar aktivt i kommunens arrangemang på och runt om torget och erbjuder guidade offentliga visningar och aktiviteter för skolor, familjer och mindre grupper.

Konsthallens ansvarar för Härnösands kommuns inköp av konst och ansvarar för att placera konst i kommunens lokaler. Konsthallen ansvarar också för Qvistska samlingen, en donation till Härnösands stad av syskonen Nils och Elna Qvist. Samlingen omfattar allt ifrån namnkunnig konst till silver, porslin, tenn, textil och möbler från 1700 och 1800-talet.

Konsthallen har alltid fri entré.

Arbetsuppgifter

Som vikarierande receptionist representerar du konsthallen och är den förste som tar emot och möter besökarna. I arbetsuppgifterna ingår hjälpa till med att svara på frågor rörande konsthallens verksamhet, den offentliga konsten runt konsthallen samt den turistinformation vi erbjuder via vår Service point. Du ger även guidade visningar utifrån våra aktuella utställningar och Qvistska samlingen.

Receptionspersonalen har uppsikt över konsthallens offentliga utrymmen och ombesörjer att utställningarna har rätt information och att tekniken fungerar. Det är också du som öppnar och stänger konsthallen samt ansvarar för telefon, posthantering och butiken.

Kvalifikationer


• Du har pågående eller avslutad universitetsutbildning inom ett konstområde.
• Du har ett uttalat intresse för kultur generellt och konst i synnerhet.
• Du kan uttrycka dig väl i tal på svenska och engelska och vara bekväm med att tala inför grupper och hålla i offentliga visningar.
• Du är trygg med att hantera teknik som krävs för att konsthallen ska kunna vara öppen, till exempel utställningsteknik.

Meriterande


• Då vi har många turister under sommaren är det meriterande om du talar fler språk än svenska och engelska.
• Erfarenhet av arbete inom yrken som kräver hög kundservice eller erfarenhet av receptionsarbete, eller på konsthall, museum eller liknande.
• Kunskap inom konst, arkitektur, kulturvetenskap, design, historia. Verksam konstnär

Personliga egenskaper

Som person är du serviceinriktad och social, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande och har intresse, vilja och förmåga att ge service till besökare. I stressade situationer är du lugn, stabil och fokuserar på rätt saker och kan lätt anpassa dig efter olika omständigheter. Du är självgående, ser och tar ansvar för din dina arbetsuppgifter och vad som behöver göras.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och lämplighet för tjänsten.

Härnösands kommun strävar efter en jämn könsfördelning på våra arbetsplatser.

Fackliga representanter nås via kommunens växel 0611-34 80 00.

 


Härnösand i Höga Kusten är platsen för dig som gillar det nära och enkla livet. Här kan du bo nära havet, naturen och kulturen. Vad du än är intresserad av så finns det bara några minuter bort. Ena stunden på jobbet – i nästa på havet, i skogen eller på konsthallen. Välkommen till Härnösand!

För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen vill vi att du söker tjänsten via denna annons. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Visa mindre

2nd line support / Orderhandläggare / Start 5 juli / till Telia

Ansök    Jun 10    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som kon... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia de första 6 månaderna med mycket goda möjligheter till förlängning om båda parter är nöjda. På sikt finns även goda möjligheter att du kommer kunna bli erbjuden fast anställning hos Telia.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som orderhandläggare arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar från Telias privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Initialt hanterar du ärenden inom ett visst block och sedan utbildas du blockvis för att stärka din kompetens så snabbt som möjligt och med tiden är målsättningen att det dagliga arbetet ska utvecklas till mera djupare analyser och lösning av mer komplexa ärenden. I rollen ingår kundkontakt via telefon, där det så behövs för att slutföra din order. Som handläggare får du en gedigen introduktion och du blir du en del av ett team med god sammanhållning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller kundservice

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har ett intresse för teknik och strävar efter att ge service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Vidare så är du en lagspelare som drivs av att arbeta och växa tillsammans som ett team.

Övrig information:

Start: 5 juli 2021
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, orderadministratör, administration, ordersupport, orderadministration, orderhantering, ordermottagare, kundservice, kundtjänst, service, heltid, omgående Visa mindre

Administratör / Orderhandläggare / 2nd line support till Telia

Ansök    Jun 7    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som kon... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia de första 6 månaderna med mycket goda möjligheter till förlängning om båda parter är nöjda. På sikt finns även goda möjligheter att du kommer kunna bli erbjuden fast anställning hos Telia.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som orderhandläggare arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar från Telias privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Initialt hanterar du ärenden inom ett visst block och sedan utbildas du blockvis för att stärka din kompetens så snabbt som möjligt och med tiden är målsättningen att det dagliga arbetet ska utvecklas till mera djupare analyser och lösning av mer komplexa ärenden. I rollen ingår kundkontakt via telefon, där det så behövs för att slutföra din order. Som handläggare får du en gedigen introduktion och du blir du en del av ett team med god sammanhållning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller kundservice

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har ett intresse för teknik och strävar efter att ge service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Vidare så är du en lagspelare som drivs av att arbeta och växa tillsammans som ett team.

Övrig information:

Start: Slutet på juni
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, orderadministratör, administration, ordersupport, orderadministration, orderhantering, ordermottagare, kundservice, kundtjänst, service, heltid, omgående Visa mindre

2nd line support / Orderhandläggare till Telia

Ansök    Jun 8    Bravura Sverige AB    Backofficepersonal
Om Bravura: Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas! Om tjänsten: Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som kon... Visa mer
Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia de första 6 månaderna med mycket goda möjligheter till förlängning om båda parter är nöjda. På sikt finns även goda möjligheter att du kommer kunna bli erbjuden fast anställning hos Telia.

Om företaget:

Telia Company verkar inom telekombranschen och hjälper människor samt företag att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Sundsvall, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som orderhandläggare arbetar du med orderläggning och registrering i flertalet olika system. Du löser och hanterar en stor variation av beställningar från Telias privatkunder. Du hanterar även felregistreringar och avvikelser, där din uppgift är att se till att ärendet blir löst och att alla berörda parter är informerade. Initialt hanterar du ärenden inom ett visst block och sedan utbildas du blockvis för att stärka din kompetens så snabbt som möjligt och med tiden är målsättningen att det dagliga arbetet ska utvecklas till mera djupare analyser och lösning av mer komplexa ärenden. I rollen ingår kundkontakt via telefon, där det så behövs för att slutföra din order. Som handläggare får du en gedigen introduktion och du blir du en del av ett team med god sammanhållning.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• God datorvana
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska
• Meriterande är tidigare arbetslivserfarenhet, gärna inom administration och/eller kundservice

Som person trivs du med att arbeta i ett högt tempo och är inte rädd för att ta dig an nya utmaningar. Du har ett intresse för teknik och strävar efter att ge service på ett professionellt och tillmötesgående sätt. Vidare så är du en lagspelare som drivs av att arbeta och växa tillsammans som ett team.

Övrig information:

Start: Slutet på juni
Plats: Sundsvall
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, [email protected] eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Administratör, orderadministratör, administration, ordersupport, orderadministration, orderhantering, ordermottagare, kundservice, kundtjänst, service, heltid, omgående Visa mindre

Servicerådgivare

Välkommen till oss i Härnösand, vi söker en servicerådgivare som vill bli en del i vårt glada och kundfokuserade team! Som servicerådgivare är den centrala uppgiften att jobba medservice och kundbemötande.Du vägleder kunden i tekniska frågor,bokar/planerar arbete i verkstaden och upprättar kostnadskalkyler. Du hanterartelefon, garantifrågor samt fakturering och din uppgift är att alltid se tillatt kunden blir nöjd med vårt sätt att lösa deras ärende. Rol... Visa mer
Välkommen till oss i Härnösand, vi söker en servicerådgivare som vill bli en del i vårt glada och kundfokuserade team!

Som servicerådgivare är den centrala uppgiften att jobba medservice och kundbemötande.Du vägleder kunden i tekniska frågor,bokar/planerar arbete i verkstaden och upprättar kostnadskalkyler. Du hanterartelefon, garantifrågor samt fakturering och din uppgift är att alltid se tillatt kunden blir nöjd med vårt sätt att lösa deras ärende.

Rollen innebär ett självständigtarbete där du leder och planerar den dagliga produktionen på verkstadentillsammans med servicerådgivare och tekniker. Tillsammansarbetar ni för att överträffa våra kunders förväntningar och ge dem bästamöjliga service från första kontakten ända fram tills bilen är klar förutlämning.

Vi söker dig som har gedigen erfarenhet från serviceyrken medpersonliga kundkontakter och dessutom har bil/teknikintresse. Det ärmeriterande om du har erfarenhet som servicerådgivare eller motsvarandebefattning samt att du har god förståelse för verkstadens flöden och processer.

B-körkort, goda datorkunskaper och förmåga att lära dig nya IT-system är enförutsättning för jobbet.Vår strävan är att alltid ha utomordentligtnöjda kunder, därför är det viktigt att du har hög social kompetens och sermöjligheter och lösningar istället för problem.

För att lyckas i jobbet behöver du haen utpräglad känsla för service och trivas med att möta nya människor varje dag. Du är öppen och omtänksam i ditt bemötande och har lätt för att skapa och bibehålla goda kontakter, både med kunder och med medarbetare. För att kunna leverera med hög kvalitet krävs det att du är noggrann och gillar ordning reda.Du är effektiv i ditt arbete, tar egna initiativ och du har ett flexibelt arbetssätt där du kan arbeta mot flera mål samtidigt, även under tidspress.Det är viktigt att du är en problemlösare, då du i tjänsten kommer att möta många olika typer av människor och situationer.

Hos oss får du ett omväxlande arbete med kontinuerlig utbildning och goda utvecklingsmöjligheter i en spännande och expansiv organisation. Vi erbjuder en arbetsplats med en stark kultur som kännetecknas av vår värdegrund: Glädje, respekt, ansvar, positivitet och engagemang.

Sista ansökningsdag är 2 juni, vi ser fram emot Din ansökan! Visa mindre

Ipsos växer , vi söker nu två grymma projektadministratörer!

Ansök    Jul 9    Ipsos AB    Backofficepersonal
Vill du jobba i ett team med härliga kollegor som har nära till skratt och som stöttar och utmanar dig varje dag så att ni tillsammans levererar projekt i toppklass? Är du en självgående och strukturerad person som växer med ansvar? Trivs du att arbeta i en familjär miljö där samarbete och initiativförmåga är ledord? Har du dessutom ordning och reda på detaljer och ett brinnande intresse för våra kunder? Då är det här tjänsten perfekt för dig! Sök omgående... Visa mer
Vill du jobba i ett team med härliga kollegor som har nära till skratt och som stöttar och utmanar dig varje dag så att ni tillsammans levererar projekt i toppklass? Är du en självgående och strukturerad person som växer med ansvar? Trivs du att arbeta i en familjär miljö där samarbete och initiativförmåga är ledord? Har du dessutom ordning och reda på detaljer och ett brinnande intresse för våra kunder? Då är det här tjänsten perfekt för dig! Sök omgående, då vi tillämpar löpande urval.

Ipsos Observer fortsätter att växa, det går bra nu och vi söker därför två projektadministratörer till vårt nyrenoverade kontor i Härnösand. Kontoret ligger centralt med vacker utsikt mot Nattviken. Tjänsterna är projektanställningar som pågår under 12 månader med möjlighet till förlängning.


Som projektadministratör på Observer i Härnösand ska du assistera och arbeta med löpande projektadministration i våra stora universitetsprojekt på face to face avdelningen. Det innebär bland annat att du tillsammans med ansvarig projektledare och projektteam ska säkerställa att projektet håller tidsplan, genom att följa upp att våra intervjuare genomför sina inbokade intervjuer. Du kommer även vara med och rekrytera våra interna intervjuare, som bemannar våra face to face projekt runt om i hela Sverige. En vanlig dag kan innehålla allt ifrån projektmöten med projektteamet till att söka och spåra respondenter som ska delta i studien och bli intervjuad av oss. Som projektadministratör vill vi att du är delaktig i hela processen ifrån det att projektet kommer in, till att slutleverans till kund sker. Du arbetar tillsammans med ansvarig projektledare i Härnösand och kommer att tillhöra ett projektteam som har lång erfarenhet av att jobba med likande projekt. Du får självklart en egen handledare som stöttar och hjälper dig in i rollen och guidar dig i företaget på bästa sätt. Hos oss får du en lyhörd, positiv och stöttande chef som tillsammans med dig och teamet skapar förutsättningar för dig att lyckas i din roll och må bra på jobbet.


Tjänsten passar dig som har lätt för att samarbeta med andra och som trivs med att arbeta administrativt i tydliga processer mot uppsatta mål. Tycker du om att hjälpa våra kunder och leverera med kvalitet är du rätt person för oss!

 Vi söker dig som;

• Har adekvat eftergymnasial utbildning.
• Talar och skriver svenska och engelska obehindrat, eftersom du dagligen kommer att kommunicera med våra kunder på dessa språk.
• Har du dessutom bra koll på ny teknik god datavana och är en fena på Excel är du rätt för oss.
• Meriterande för tjänsten är om du arbetat med administration och eller kundtjänst tidigare.

Som person blir du snabbt självgående i ditt arbete, du har lätt för att ta till dig ny information och du förstår vad som krävs för att säkerställa att projektet blir fullgjort enligt uppsatta kvalitets- och tidsaspekter. Du är resultatinriktad och triggas av att nå uppsatta mål. Eftersom vi är ett relativt litet kontor i Härnösand ser vi att du trivs att arbeta i både små och stora projektgrupper. Du är en fena på struktur och har en god planeringsförmåga. För att lyckas i tjänsten ser vi att du har en ”just do it” attityd, där allt ät möjligt.

 Hur är det att jobba på IPSOS?

Vår kultur präglas av nyfikenhet och samarbete och vi strävar alltid efter att attrahera de allra bästa medarbetarna – de som delar vår vision att påverka och forma framtiden! Vår passion är att förstå konsumenter, varumärken och vårt samhälle. Vi levererar information och analyser som gör vår komplexa värld lättare att förstå och navigera i. Du kommer att uppmuntras till att ständigt växa att prova nytt för att på bästa sätt arbeta mot såväl dina individuella mål som företagets övergripande mål.


Vi kommer att lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Lön efter överenskommelse. Tjänsterna är två projektanställningar på 12 månader. Placering i Härnösand. Tillträde 1 oktober eller efter överenskommelse. Sök tjänsten på: https://jobba.ipsos.se/home , senast den 31 augusti 2019. Ansökningar kommer att hanteras i början av augusti med löpande urval. Om du har frågor om tjänsten under sommaren kan du kontakta: [email protected]

 Vill du veta mer om hur det är att jobba på Ipsos, besök vår karriärsida https://jobba.ipsos.se/home Visa mindre