Lediga jobb som Växeltelefonist i Härnösand

Se lediga jobb som Växeltelefonist i Härnösand. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Härnösand som finns hos arbetsgivaren.

Sommarvikarie till vår kundservicefunktion på Samordningsenheten, Härnösand

Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndi... Visa mer
Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndigheten har cirka 1 200 medarbetare och verksamhet i hela landet.

Som medarbetare hos oss får du arbeta för allas lika värde i en organisation där delaktighet och engagerade medarbetare värderas högt. Vi ser ett stort värde i att ha medarbetare som mår bra och satsar därför mycket på friskvård och kompetensutveckling. Hos oss har du frihet att påverka ditt arbete. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb


Just nu befinner sig SPSM i ett spännande utvecklingsarbete för att nå vår vision: En likvärdig utbildning för alla. Vi vill att alla barn, elever och vuxna, oavsett funktionsförmåga, blir delaktiga i en tillgänglig och inkluderande lärmiljö i sin utbildning. Vi vill att de möter en framtidsorienterad och utmanande pedagogik. Vi vill att alla beslut som påverkar deras utbildning grundas på bästa tillgängliga kunskap. Och vi vill att alla deras rättigheter främjas, tillvaratas och tillämpas. Det är vår målbild.

Samordningsenheten är en av sju stödenheter inom verksamhetsområdet Stöd och Styrning. Samordningsenheten har totalt 17 medarbetare placerade i Örebro, Solna och Luleå men största delen av verksamheten finns i Härnösand där enhetschefen också är placerad.

Enheten ansvarar för tjänster inom lokalförsörjning, miljöledning, säkerhet, internservice, nämndadministration och metodstöd i processutveckling.

Vi står just nu inför en spännande utmaning med att utveckla vår externa service.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör inom Internservice kommer du att arbeta stödjande. Tjänsten ingår i Internservice som ansvarar för vår kundservice både internt och externt. Din arbetsdag kan förändras från en minut till den andra och du kommer att behöva förmågan att snabbt byta fokus. Du kommer ingå i ett team inom funktionen där vi nu arbetar för att bygga upp generalistkunskap inom olika områden för att utöka vår service. Den här funktionen är i en spännande utvecklingsfas!

I ditt arbete ingår till exempel:
- besvara interna och externa samtal
- hantera skriftliga ärenden i vårt ärendehanteringssystem
- bemanna receptionen i Härnösand
- hantera myndighetens post, dvs. sortera, digitalisera och fördela inkomna handlingar
- hantera konferensservice i Härnösand
- bidra till utveckling inom funktionen

Andra arbetsuppgifter kan förekomma.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har
- fullgjort en gymnasieutbildning inom ett område som arbetsgivaren finner relevant
- god vana av att använda dator som ditt primära arbetsredskap
- har god kunskap inom IT eftersom du kommer att stötta våra medarbetare i grundläggande IT-frågor
- dokumenterad erfarenhet från att arbeta med service
- uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska

Det är meriterande om du har
- erfarenhet av att arbeta i en kontaktcenter-lösning
- erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem

Personliga egenskaper
- För dig är ingen uppgift för stor eller för liten utan du löser uppgifter på ett prestigelöst och flexibelt sätt.
- Du trivs med att arbeta och att driva ditt arbete självständigt, strukturerat och noggrant samtidigt som du har förmåga att prioritera och arbeta med flera parallella uppdrag.
- Du är samarbetsorienterad och har ett positivt bemötande.
- Du har en god pedagogisk förmåga.
- Du har en hög serviceförmåga med en stor vilja att hjälpa andra.
- Du har en hög förmåga att söka och förmedla information.

Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vid all rekrytering sätter vi värde på de kvalitéer som jämställdhet och mångfald tillför verksamheten. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Visa mindre

Medarbetare till vår kundservicefunktion, Samordningsenheten, Härnösand

Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndi... Visa mer
Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndigheten har cirka 1 200 medarbetare och verksamhet i hela landet.

Som medarbetare hos oss får du arbeta för allas lika värde i en organisation där delaktighet och engagerade medarbetare värderas högt. Vi ser ett stort värde i att ha medarbetare som mår bra och satsar därför mycket på friskvård och kompetensutveckling. Hos oss har du frihet att påverka ditt arbete. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb


Just nu befinner sig SPSM i ett spännande utvecklingsarbete för att nå vår vision: En likvärdig utbildning för alla. Vi vill att alla barn, elever och vuxna, oavsett funktionsförmåga, blir delaktiga i en tillgänglig och inkluderande lärmiljö i sin utbildning. Vi vill att de möter en framtidsorienterad och utmanande pedagogik. Vi vill att alla beslut som påverkar deras utbildning grundas på bästa tillgängliga kunskap. Och vi vill att alla deras rättigheter främjas, tillvaratas och tillämpas. Det är vår målbild.

Samordningsenheten är en av sju stödenheter inom verksamhetsområdet Stöd och Styrning. Samordningsenheten har totalt 17 medarbetare placerade i Örebro, Solna och Luleå men största delen av verksamheten finns i Härnösand där enhetschefen också är placerad.

Enheten ansvarar för tjänster inom lokalförsörjning, miljöledning, säkerhet, internservice, nämndadministration och metodstöd i processutveckling. Vi står just nu inför en spännande utmaning med att utveckla vår externa service.

ARBETSUPPGIFTER
Som administratör inom Internservice kommer du att arbeta stödjande. Tjänsten ingår i Internservice som ansvarar för vår kundservice både internt och externt. Din arbetsdag kan förändras från en minut till den andra och du kommer att behöva förmågan att snabbt byta fokus. Du kommer ingå i ett team inom funktionen där vi nu arbetar för att bygga upp generalistkunskap inom olika områden för att utöka vår service. Den här funktionen är i en spännande utvecklingsfas!

I ditt arbete ingår till exempel:
- besvara interna och externa samtal
- hantera skriftliga ärenden i vårt ärendehanteringssystem
- bemanna receptionen i Härnösand
- hantera myndighetens post, dvs. sortera, digitalisera och fördela inkomna handlingar
- hantera konferensservice i Härnösand
- bidra till utveckling inom funktionen
- inom det kompetensområde som du får ansvar för självständigt leda möten och samordna möten som är nödvändiga för funktionens utveckling
- administrativt stöd internt vid behov.

Andra arbetsuppgifter kan förekomma.

Även om de flesta möten sker digitalt kan tjänsten innebära resor.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har
- fullgjort en gymnasieutbildning inom ett område som arbetsgivaren finner relevant
- god vana av att använda dator som ditt primära arbetsredskap
- dokumenterad erfarenhet från att arbeta med service
- uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.

Det är meriterande om du
- har god kunskap inom IT eftersom du kommer att stötta våra medarbetare i grundläggande IT-frågor
- erfarenhet av att arbeta i en kontaktcenter-lösning
- erfarenhet av att arbeta i ett ärendehanteringssystem.

Personliga egenskaper
- För dig är ingen uppgift för stor eller för liten utan du löser uppgifter på ett prestigelöst och flexibelt sätt.
- Du trivs med att arbeta och att driva ditt arbete självständigt, strukturerat och noggrant samtidigt som du har förmåga att prioritera och arbeta med flera parallella uppdrag.
- Du är samarbetsorienterad och har ett positivt bemötande.
- Du har en god pedagogisk förmåga.
- Du har en hög serviceförmåga med en stor vilja att hjälpa andra.
- Du har en hög förmåga att söka och förmedla information.

Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vi tillämpar sex månaders provanställning.

Vid all rekrytering sätter vi värde på de kvalitéer som jämställdhet och mångfald tillför verksamheten. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Visa mindre

Två administratörer till vårt myndighetsgemensamma kontaktcenter

Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndi... Visa mer
Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndigheten har cirka 1 200 medarbetare och verksamhet i hela landet.

Som medarbetare hos oss får du arbeta för allas lika värde i en organisation där delaktighet och engagerade medarbetare värderas högt. Vi ser ett stort värde i att ha medarbetare som mår bra och satsar därför mycket på friskvård och kompetensutveckling. Hos oss har du frihet att påverka ditt arbete. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb


Just nu befinner sig SPSM i ett spännande utvecklingsarbete för att nå vår vision: En likvärdig utbildning för alla. Vi vill att alla barn, elever och vuxna, oavsett funktionsförmåga, blir delaktiga i en tillgänglig och inkluderande lärmiljö i sin utbildning. Vi vill att de möter en framtidsorienterad och utmanande pedagogik. Vi vill att alla beslut som påverkar deras utbildning grundas på bästa tillgängliga kunskap. Och vi vill att alla deras rättigheter främjas, tillvaratas och tillämpas. Det är vår målbild.

Samordningsenheten är en av sju stödenheter inom verksamhetsområdet Stöd och Styrning. Samordningsenheten har totalt 17 medarbetare placerade i Örebro, Solna och Luleå men största delen av verksamheten finns i Härnösand där enhetschefen också är placerad. Den tilltänkta placeringsorten för tjänsterna är i första hand i Härnösand men beroende på sökandes kvalifikationer kan även Örebro vara aktuell som placeringsort.

Enheten ansvarar för tjänster inom lokalförsörjning, miljöledning, fysisk säkerhet, intern service, nämndadministration och metodstöd i processutveckling. Vi står just nu inför en spännande utmaning med att utveckla vår externa service och ska därför i höst lansera vårt myndighetsgemensamma kontaktcenter och samlar våra vägar in till myndigheten.

ARBETSUPPGIFTER
Som medarbetare inom Kontaktcentret arbetar du både med externa och interna kundkontakter. Din arbetsdag har ett varierat innehåll, där du varvar kundkontakter med administrativa uppgifter. Du kommer ingå i ett team i förändring där vi nu arbetar för att öka generalistkunskapen inom myndighetens olika tjänster för att utöka vår service både externt och internt.

I ditt arbete ingår till exempel:
• besvara, ge råd, upplysningar, vägledning angående frågor om myndighetens tjänster i både tal och skrift samt förmedla frågan vidare i organisationen vid behov
• guida den som söker kontakt och ge stöd så att denne själv kan hämta information eller handlägga sitt ärende via hemsida eller via självbetjäningstjänster
• dokumentera och registrera ärenden i vårt ärendehanteringssystem
• identifiera behov och hjälpa till med att utveckla allmän och specifik information såsom intranät, kunskapsdatabas etc.
• inom det kompetensområde som du får ansvar för, representera kontaktcentret vid möten som är nödvändiga för funktionens utveckling,
• vid behov arbeta med stödjande administrativa arbetsuppgifter på kontoret såsom att bemanna receptionen, hantera myndighetens post och konferensservice
• bidra till utveckling inom funktionen
• andra arbetsuppgifter kan förekomma.

Även om de flesta möten sker digitalt kan tjänsten innebära resor.

KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har
• fullgjort en gymnasieutbildning inom ett område som arbetsgivaren finner relevant, t.ex. samhällsvetenskap, ekonomi, naturvetenskap
• god vana av att använda dator som ditt primära arbetsredskap
• dokumenterad erfarenhet av att arbeta med service
• uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska.

Det är meriterande om du har
• vana av att självständigt navigera i olika system då dessa kommer att vara dina närmaste verktyg för att stödja våra kunder
• erfarenhet av att arbeta i ett kontaktcenter
• erfarenhet av att arbeta systematiskt i ett ärendehanteringsflöde.

Personliga egenskaper
• För dig är ingen uppgift för stor eller för liten utan du löser uppgifter på ett prestigelöst och flexibelt sätt.
• Du trivs med att arbeta och driva ditt arbete självständigt, strukturerat och noggrant samtidigt som du har förmåga att prioritera och arbeta med flera parallella uppdrag.
• Du är samarbetsorienterad och har ett positivt bemötande.
• Du har en god pedagogisk förmåga.
• Du har en hög serviceförmåga med en stor vilja att hjälpa andra.
• Du har en hög förmåga att söka och förmedla information.

Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vi tillämpar sex månaders provanställning.
Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning.

Vid all rekrytering sätter vi värde på de kvalitéer som jämställdhet och mångfald tillför verksamheten.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Jun 18    Bemannia Kontor AB    Växeltelefonist
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland. Du kommer att arbeta extra v... Visa mer
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland.

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du därför är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt, är flexibel som person och att du trivs väl med service. Då du agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du David Målsäter på [email protected]



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Jun 9    Bemannia Kontor AB    Växeltelefonist
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland. Du kommer att arbeta extra v... Visa mer
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland.

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du därför är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt, är flexibel som person och att du trivs väl med service. Då du agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du David Målsäter på [email protected]



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Mar 15    Bemannia Kontor AB    Växeltelefonist
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland. Du kommer att arbeta extra v... Visa mer
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland.

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du därför är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt, är flexibel som person och att du trivs väl med service. Då du agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Timvikarie inom växel sökes till kund i Härnösand

Ansök    Aug 26    Bemannia Kontor AB    Växeltelefonist
Är du studerande, pensionär eller ett annat extrajobb? Trivs du i kontakt med människor? Då kan du vara den vi söker till vår vikariepool. Om uppdraget Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning o... Visa mer
Är du studerande, pensionär eller ett annat extrajobb? Trivs du i kontakt med människor? Då kan du vara den vi söker till vår vikariepool.

Om uppdraget

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Arbetet utförs hos vår offentliga kund i centrala Härnösand vars verksamhet kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov del av dag finns ibland.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt och att du trivs väl med service. Då agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-09-25

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på [email protected] alternativt 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Feb 12    Bemannia Kontor AB    Växeltelefonist
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland. Du kommer att arbeta extra v... Visa mer
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker.

Om uppdraget

Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland.

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du därför är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt, är flexibel som person och att du trivs väl med service. Då du agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Vi söker kommunikativ timvikarie till växel i Härnösand

Ansök    Okt 12    Bemannia Kontor AB    Växeltelefonist
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid utanför studier? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker till vår vikariepool, sök redan nu. Om uppdraget Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår offentliga kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även beho... Visa mer
Söker du ett extraarbete för att fylla ut din tid utanför studier? Är du kanske pensionär eller redan har ett annat extrajobb? Då kan du vara den vi söker till vår vikariepool, sök redan nu.

Om uppdraget

Arbetet som receptionist och telefonist kommer att utföras hos vår offentliga kund i centrala Härnösand. Verksamheten kännetecknas av kundfokus, ansvarstagande och glädje. Arbetstid är vanligtvis mellan kl 8:00-16:30 alternativt 7:30-14:00, men även behov under del av dag finns ibland.

Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du skulle ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 1-2 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och vi ser gärna att du morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.

Dina arbetsuppgifter

I rollen kommer du till exempel att välkomna besökare och svara på olika frågor. Vi tror därför att du tycker om en social kontakt och har en positiv inställning. Vidare kommer du till större delen att svara i telefon i en växelfunktion, där du besvarar frågor och kopplar vidare samtal. För detta vill vi att du kan arbeta med flera uppgifter samtidigt, är flexibel som person och att du trivs väl med service. Då du agerar kundens ansikte utåt lägger vi även stor vikt vid att du är professionell i ditt bemötande.

Dina kvalifikationer

- Gymnasieutbildning eller motsvarande utbildning
- Viss arbetslivserfarenhet av service och kundkontakt
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift
- Mycket goda datakunskaper
- Meriterande om du arbetat inom kundtjänst/växel/reception tidigare


Då tjänsten är en behovsanställning ser vi att du har en annan sysselsättning såsom att du är studerande, pensionär, frilansande eller att du har ett annat extra-/deltidsjobb vid sidan av etc. Ange gärna detta tydligt i din ansökan.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia hjälper att vi dig att öppna dörrarna mot arbetsmarknaden där du får chans att skapa ett bredare kontaktnätverk. Du kommer också att ingå i ett team med härliga arbetskollegor och arbeta i en trivsam arbetsmiljö.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2020-11-12

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare [email protected]

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på [email protected] alternativt 08-84 53 00.



Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbeten med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter. Visa mindre

Växeltelefonist Härnösand

Ansök    Apr 29    Randstad AB    Växeltelefonist
Växeltelefonist Vi söker nu en växelmedarbetare till en statlig myndighet i Härnösand. Du drivs av att ge mycket god service samt gillar när det blir tempoväxling och du får utmanas i att prioritera och fokusera rätt. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning Här arbetar du som organisationens röst utåt och är en viktig länk mellan allmänheten, näringslivet och myndigheten. • Besvara inkommande samtal ... Visa mer
Växeltelefonist
Vi söker nu en växelmedarbetare till en statlig myndighet i Härnösand. Du drivs av att ge mycket god service samt gillar när det blir tempoväxling och du får utmanas i att prioritera och fokusera rätt. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning
Här arbetar du som organisationens röst utåt och är en viktig länk mellan allmänheten, näringslivet och myndigheten.

• Besvara inkommande samtal och ge bästa möjliga service och information.
• Svara på frågor och ge information via skriftliga kanaler.
Vi söker nu dig som finns tillgänglig och kan arbeta heltid, 100% from juni tom oktober med goda möjligheter till förlängning.



Verksamheten bedrivs dygnet runt, vilket innebär att du kommer att arbeta obekväma arbetstider veckans alla dagar. Det förekommer även ensamarbete på schemalagd nattjänstgöring. Ditt schema publiceras månadsvis.


Vi erbjuder en trygg anställning genom oss där du kommer att arbeta som växeltelefonist hos en av våra kunder. Teamet består av ett sammansvetsat gäng som löpande delar med sig av kunskap och råd dagarna igenom.

I din introduktion kommer du att få bästa möjliga start med en lärare till hands.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer

• Minst ett års arbetslivserfarenhet av arbete i växel eller liknande som kan bedömas likvärdigt.
• Minst ett års erfarenhet från arbete i andra datasystem, växel och hänvisningssystem.
• Goda färdigheter inom Officepaketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, då samtal kan ske både på svenska och engelska.
• Avklarad 3-årig gymnasieutbildning.
Det är meriterande om du tidigare arbetat i kundtjänst.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du positiv och öppen, du gillar att hjälpa andra och är tillmötesgående. Du är även en person som är bra på att hantera många saker samtidigt, du är lugn, strukturerad och har god förmåga att prioritera. Du är en person som tar tag i saker där det behövs, du är självständig och initiativrik. Du ser det som självklart att vara på plats i tid och att ge hög service såväl externt som internt. Låter det här som du? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019-05-02, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, konsultchef, 072-245 60 03. Visa mindre

Växeltelefonist till statlig myndighet i Härnösand

Ansök    Apr 24    OnePartnerGroup    Växeltelefonist
Växeltelefonist till statlig myndighet i Härnösand Dina drivkrafter är service i världsklass och du gillar att ha många bollar i luften. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning   Hos vår kund arbetar du som organisationens röst utåt och är en viktig länk mellan allmänheten, näringslivet och myndigheten. • Besvara inkommande samtal och ge bästa möjliga service och information. • Svara på frågor... Visa mer
Växeltelefonist till statlig myndighet i Härnösand


Dina drivkrafter är service i världsklass och du gillar att ha många bollar i luften. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning

 


Hos vår kund arbetar du som organisationens röst utåt och är en viktig länk mellan allmänheten, näringslivet och myndigheten.


• Besvara inkommande samtal och ge bästa möjliga service och information.
• Svara på frågor och ge information via skriftliga kanaler.

Vi söker dig som finns tillgänglig och kan arbeta heltid, 100% from juni tom oktober med goda möjligheter till förlängning.

Verksamheten bedrivs dygnet runt, på veckans alla dagar, det innebär att du kommer att arbeta enligt schema under olika tider. Det förekommer ensamarbete under nattjänstgöring. Ditt schema publiceras månadsvis.

Teamet består av ett sammansvetsat gäng som löpande delar med sig av kunskap och råd dagarna igenom.

I din introduktion kommer du att få bästa möjliga start med en handledare till hands.

Kvalifikationer


• Minst ett års arbetslivserfarenhet av arbete i växel eller liknande som kan bedömas likvärdigt.
• Minst ett års erfarenhet från arbete i andra datasystem, växel och hänvisningssystem.
• Goda färdigheter inom Officepaketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, då samtal kan ske både på svenska och engelska.
• Avklarad 3-årig gymnasieutbildning.

Det är meriterande om du tidigare arbetat i kundtjänst.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du är en person som tar tag i saker där det behövs, är självständig och initiativrik. Att vara på plats i tid och att ge hög service såväl externt som internt är självklart för dig. Låter det här som du? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!

För ytterligare information: Kontakta OPG.s Rekryteringsansvarige Marcus Larsson Locklund 060-789 05 05. Ansök senast 2019-05-02 på OnePartnerGroups hemsida. Urval  sker löpande så ansök redan i dag! Visa mindre

Administratör till servicedesk, reception och växel

Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndi... Visa mer
Vill du bidra till Sveriges största kunskapsbank inom specialpedagogik? Vi på Specialpedagogiska skolmyndigheten, SPSM, arbetar för att alla barn, elever och vuxenstuderande ska kunna utvecklas och nå målen i sin utbildning – oavsett funktionsförmåga. Vi erbjuder stöd till förskolor och skolor i hela landet som vill skapa lärmiljöer som är utvecklande och tillgängliga. Vi driver också flera specialskolor, fördelar statsbidrag och utvecklar läromedel. Myndigheten har cirka 1 200 medarbetare och verksamhet i hela landet.

Som medarbetare hos oss får du arbeta för allas lika värde i en organisation där delaktighet och engagerade medarbetare värderas högt. Vi ser ett stort värde i att ha medarbetare som mår bra och satsar därför mycket på friskvård och kompetensutveckling. Hos oss har du frihet att påverka ditt arbete. Mer om vad vi erbjuder kan du läsa på www.spsm.se/ledigajobb


Samordningsenheten ansvarar för tjänster inom avtalsförvaltning, Servicedesk, lokalförsörjning, miljöledning, säkerhet, nämndsadministration och metodstöd i processutveckling.

Samordningsenheten är en av sex stödenheter inom verksamhetsområdet Stöd och Styrning, de övriga enheterna är: ekonomienheten, personalenheten, kommunikationsenheten, rättsenheten och IT-enheten.

Samordningsenheten håller just nu på att formera Servicedesk där vi arbetar för att alla interna frågor mot vårt verksamhetsområde Stöd och Styrning ska hanteras.



ARBETSUPPGIFTER
Du kommer att vara ansiktet utåt på kontoret i Härnösand då du tillsammans med befintlig medarbetare bemannar receptionen. Tillsammans ansvarar ni för servicen på kontoret t.ex. i samband med konferenser. Du besvarar också inkommande samtal till myndighetens växel och hanterar interna ärenden till Servicedesk. I dagsläget är majoriteten av samtalen IT-baserade men då vi nu öppnar upp för samtal inom hela verksamhetsområdets kompetensområde så kommer du hantera samtal inom ekonomiområdet, personalområdet, kommunikationsområdet etc.



KVALIFIKATIONER
Du har:
- fullgjort en, för arbetsuppgifterna, relevant gymnasieutbildning.
- god datorvana och behärskar Microsoft Office väl.
- en god kommunikativ förmåga och är utåtriktad med ett positivt bemötande.

Som person är du serviceinriktad med en stor vilja att hjälpa andra. Du är bra på att samarbeta och har förmågan att hantera många kontaktytor. Du är duktig på att söka information för att kunna lösa ärenden du tidigare inte stött på.

Meriterande är erfarenhet av att arbeta i en reception, i en kundtjänst eller i en växel. Du bör ha erfarenhet av ärendehanteringssystem och kunna hantera flera olika system samtidigt. Vi ser att du gärna har viss datateknisk kunskap då arbetet delvis går ut på att felsöka användares IT-problem innan ärendet lämnas vidare till IT-tekniker.

Stor hänsyn tas till personlig lämplighet.

ÖVRIGT
Vid all rekrytering sätter vi värde på de kvalitéer som jämställdhet och mångfald tillför verksamheten. Utdrag från belastningsregistret ska visas upp inför anställning.

Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss denna gång alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp. Visa mindre

Växeltelefonist Härnösand

Ansök    Apr 17    Randstad AB    Växeltelefonist
Växeltelefonist Vi söker nu en växelmedarbetare till en statlig myndighet i Härnösand. Du drivs av att ge mycket god service samt gillar när det blir tempoväxling och du får utmanas i att prioritera och fokusera rätt. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag! Arbetsbeskrivning Hos vår kund arbetar du som organisationens röst utåt och är en viktig länk mellan allmänheten, näringslivet och myndigheten. • Besvara inkommand... Visa mer
Växeltelefonist
Vi söker nu en växelmedarbetare till en statlig myndighet i Härnösand. Du drivs av att ge mycket god service samt gillar när det blir tempoväxling och du får utmanas i att prioritera och fokusera rätt. Låter det här som du? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan redan idag!

Arbetsbeskrivning
Hos vår kund arbetar du som organisationens röst utåt och är en viktig länk mellan allmänheten, näringslivet och myndigheten.

• Besvara inkommande samtal och ge bästa möjliga service och information.
• Svara på frågor och ge information via skriftliga kanaler.
Vi söker dig som finns tillgänglig och kan arbeta heltid, 100% from juni tom oktober med goda möjligheter till förlängning.



Verksamheten bedrivs dygnet runt, på veckans alla dagar, det innebär att du kommer att arbeta enligt schema under olika tider. Det förekommer ensamarbete under nattjänstgöring. Ditt schema publiceras månadsvis.


Vi erbjuder en trygg anställning genom oss där du kommer att arbeta som växeltelefonist hos en av våra kunder. Teamet består av ett sammansvetsat gäng som löpande delar med sig av kunskap och råd dagarna igenom.

I din introduktion kommer du att få bästa möjliga start med en handledare till hands.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Kvalifikationer

• Minst ett års arbetslivserfarenhet av arbete i växel eller liknande som kan bedömas likvärdigt.
• Minst ett års erfarenhet från arbete i andra datasystem, växel och hänvisningssystem.
• Goda färdigheter inom Officepaketet.
• Goda kunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift, då samtal kan ske både på svenska och engelska.
• Avklarad 3-årig gymnasieutbildning.
Det är meriterande om du tidigare arbetat i kundtjänst.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du positiv och öppen, du gillar att hjälpa andra och är tillmötesgående. Du är även en person som är bra på att hantera många saker samtidigt, är lugn, strukturerad och har god förmåga att prioritera. Du är en person som tar tag i saker där det behövs, är självständig och initiativrik. Att vara på plats i tid och att ge hög service såväl externt som internt är självklart för dig. Låter det här som du? Då kommer du bli en mycket uppskattad kollega hos oss!

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.


Om Randstad
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad ett av världens största företag inom rekrytering och bemanning. Vi hjälper både stora och små organisationer att hitta rätt personal. Det innebär att vi kan erbjuda hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Så oavsett om du söker extrajobb eller fast anställning har du hamnat helt rätt. Vi har goda möjligheter att hitta rätt karriärvägar för just dina önskemål.

Sista ansökningsdag: 2019-04-28, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Ingela Gulliksson, konsultchef, 072-245 60 03. Visa mindre