Lediga jobb Bemannia AB (Publ.) i Härnösand

Se alla lediga jobb från Bemannia AB (Publ.) i Härnösand. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Härnösand som finns inom det yrket.

Administrativ assistent till myndighet i Härnösand

Ansök    Okt 3    Bemannia AB (Publ.)    Arkivassistent
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vi söker tre administrativa assistenter för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till se... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget Vi söker tre administrativa assistenter för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till september 2027. Tjänsten är på heltid och du arbetar på kundens kontor i Härnösand under kontorstider 08.00 till 16:30. Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av att ta emot, packa upp, organisera och flytta om arkivmaterial vilket kräver en god fysisk förmåga. Arbetet innefattar även utlämnande av handlingar och olika typer av arkivvårdande arbete.  

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Minst ett (1) års arbete med administrativa arbetsuppgifter
Kunskaper i MS Office eller likvärdig
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
B-körkort 

Meriterande 
Aktuell och relevant erfarenhet inom arkivarbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 10/10.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Administrativ assistent till myndighet i Härnösand

Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vi söker tre administrativa assistenter för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till se... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget Vi söker tre administrativa assistenter för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till september 2027. Tjänsten är på heltid och du arbetar på kundens kontor i Härnösand under kontorstider 08.00 till 16:30. Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av att ta emot, packa upp, organisera och flytta om arkivmaterial vilket kräver en god fysisk förmåga. Arbetet innefattar även utlämnande av handlingar och olika typer av arkivvårdande arbete.  

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Minst ett (1) års arbete med administrativa arbetsuppgifter
Kunskaper i MS Office eller likvärdig
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
B-körkort 

Meriterande 
Aktuell och relevant erfarenhet inom arkivarbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 30/9.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Sep 15    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.  Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men ... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.  Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll. 
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Fullständig gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka
Meriterande att ha arbetslivserfarenhet inom reception/växeltelefoni

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag 2025-10-30.
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du ansvarig rekryterare under kontorstid på [email protected] alternativt 08-122 00 450.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Arkivassistenter till myndighet i Härnösand

Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre arkivassistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vi söker tre arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till september 2027. Tjänsten... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre arkivassistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget Vi söker tre arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till september 2027. Tjänsten är på heltid och du arbetar på kundens kontor i Härnösand under kontorstider 08.00 till 16:30. Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av att ta emot, packa upp, organisera och flytta om arkivmaterial vilket kräver en god fysisk förmåga. Arbetet innefattar även utlämnande av handlingar och olika typer av arkivvårdande arbete.  

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Minst ett (1) års arbete med administrativa arbetsuppgifter
Kunskaper i MS Office eller likvärdig
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
B-körkort 

Meriterande 
Aktuell och relevant erfarenhet inom arkivarbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 30/9.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Arkivassistenter till myndighet i Härnösand

Ansök    Sep 24    Bemannia AB (Publ.)    Arkivassistent
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre arkivassistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vi söker tre arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till september 2027. Tjänsten... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu tre arkivassistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget Vi söker tre arkivassistent för ett konsultuppdrag på en myndighet i Härnösand. Uppdraget förväntas starta 27 oktober och pågår fram till september 2026, var av två konsulter kommer arbeta fram till september 2027. Tjänsten är på heltid och du arbetar på kundens kontor i Härnösand under kontorstider 08.00 till 16:30. Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer till stor del bestå av att ta emot, packa upp, organisera och flytta om arkivmaterial vilket kräver en god fysisk förmåga. Arbetet innefattar även utlämnande av handlingar och olika typer av arkivvårdande arbete.  

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Minst ett (1) års arbete med administrativa arbetsuppgifter
Kunskaper i MS Office eller likvärdig
Goda kunskaper i svenska, i tal och skrift
B-körkort 

Meriterande 
Aktuell och relevant erfarenhet inom arkivarbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 30/9.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072-169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult till kund i Härnösand

Har du högskoleutbildning inom personal eller liknande? Har du även B-körkort och flerårig erfarenhet av brett HR-arbete? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget Vi söker en HR-konsult till vår kund som är verksam inom vårdsektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 100% som startar senast 15 september och pågår tills 30 december 2025. Arbetstiderna är mellan 8-16:45 där flextid ingår. Det finns viss möjlighet ... Visa mer
Har du högskoleutbildning inom personal eller liknande? Har du även B-körkort och flerårig erfarenhet av brett HR-arbete? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget
Vi söker en HR-konsult till vår kund som är verksam inom vårdsektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 100% som startar senast 15 september och pågår tills 30 december 2025. Arbetstiderna är mellan 8-16:45 där flextid ingår. Det finns viss möjlighet till distansarbete utifrån verksamhetens behov.
För denna tjänst finns möjlighet att vara stationerad på en av följande orter: Härnösand, Sundsvall eller Örnsköldsvik Dina arbetsuppgifter
Aktuellt HR-uppdrag innebär att stötta chefer sakkunnigt och konsultativt i samtliga förekommande HR-områden. Du kommer utgöra ett såväl strategiskt som taktiskt/operativt stöd till flera chefsnivåer i organisationen. Stödområden som kan bli aktuella: 
HR-perspektiv på planering och uppföljning av verksamheten
Arbetsrättslig konsultation utifrån lag och avtal
Samverkan och förhandling
Organisationsförändring och arbetsbrist
Misskötsamhet
Kränkande särbehandling/trakasserier
Chefsrekrytering
Systematiskt arbetsmiljöarbete
Arbetslivsinriktad rehabilitering
Lönebildning och årlig löneöversyn
Stöd i beredning av beslutsunderlag (statistik mm)

Dina kvalifikationer
B-körkort
Akademisk utbildning på kandidatnivå med inriktning HR eller annan relevant utbildning 
Flerårig erfarenhet av brett HR-arbete på operativ nivå, särskilt viktigt med kompetens och erfarenhet av individ- och gruppärenden såsom rehabiliterings- samt misskötsamhetsprocesser
Erfarenhet av facklig samverkan och förhandlingar
Mycket god svenska, i tal och skrift

Meriterande 
Arbete inom offentlig förvaltning/politiskt styrd organisation

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 22 augusti 2025. 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected] 
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00. 
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Interimschef Samhällsförvaltningen Härnösands kommun

Nu söker vi en chef på 50% till ett uppdrag på Samhällsförvaltningen i Härnösands kommun med start 11 augusti och fram till årsskiftet. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start 2025-08-11 tom 2025-12-31. Uppdraget är på deltid (50%) och arbetstiden förläggs på plats på Samhällsförvaltningen i Härnösand. Dina arbetsuppgifter Du kommer att ha helt VEPA ansvar, det vill säga Verksamhet, Ekonomi, Personal och Arbetsmiljö. Du komm... Visa mer
Nu söker vi en chef på 50% till ett uppdrag på Samhällsförvaltningen i Härnösands kommun med start 11 augusti och fram till årsskiftet.
Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start 2025-08-11 tom 2025-12-31. Uppdraget är på deltid (50%) och arbetstiden förläggs på plats på Samhällsförvaltningen i Härnösand.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha helt VEPA ansvar, det vill säga Verksamhet, Ekonomi, Personal och Arbetsmiljö. Du kommer att ansvara för två enheter, Teknikenheten samt Miljöenheten.

I rollen kommer följande arbetsuppgifter att ingå:
Du kommer att upprätta handlingsplan utifrån genomförd RKA, tillsammans med medarbetarna och skyddsombud.
Kalla till och hålla i månatliga APT:er.
Leda och fördela det dagliga arbetet.
Göra verksamhetsplanering för 2026 tillsammans med medarbetarna.
Kontinuerliga avstämningar med förvaltningschef varannan vecka.
Följa upp arbetet löpande.
Ingå i ledningsgruppen och delta i ledningsgruppens gemensamma aktiviteter/möten.



Dina kvalifikationer
Högskole-/universitetsexamen inom relevant område.
Tänkbar examen inom området: teknik, miljöskydd, hälsoskydd, livsmedelsinspektion. 
Tidigare chefs-och ledarerfarenhet om minst 3 år.
Erfarenhet av förändringledning.
Erfarenhet av myndighetsutövning.
Erfarenhet av offentlig sektor. 
Svenska flytande i såväl tal som skrift. 

Vi ser att du som person är självgående med god omställningsförmåga. Du har förmåga att snabbt sätta sig in i en organisation och kultur. Du är kommunikativ och samarbetsvillig och är trygg i din ledarroll.
Meriterande 
Erfarenhet av chefsuppdrag inom kommunal verksamhet.
Erfarenhet av myndighetsområdet teknik och-/eller miljö.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 11/7.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 0721945000
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

HR-konsult till kund i Härnösand

Har du högskoleutbildning inom personal eller liknande? Har du även B-körkort och flerårig erfarenhet av brett HR-arbete? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget Vi söker en HR-konsult till vår kund som är verksam inom vårdsektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 100% via Bemannia som startar senast 15 september och pågår tills 30 december 2025. Arbetet sker vid kundens kontor i Härnösand. Det finns viss möj... Visa mer
Har du högskoleutbildning inom personal eller liknande? Har du även B-körkort och flerårig erfarenhet av brett HR-arbete? Då kan denna tjänst passa dig, varmt välkommen med din ansökan.  Om uppdraget
Vi söker en HR-konsult till vår kund som är verksam inom vårdsektorn. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid 100% via Bemannia som startar senast 15 september och pågår tills 30 december 2025. Arbetet sker vid kundens kontor i Härnösand. Det finns viss möjlighet till förlängning av uppdraget.  Dina arbetsuppgifter
Aktuellt HR-uppdrag innebär att på heltid stötta chefer sakkunnigt och konsultativt i samtliga förekommande HR-områden. Du kommer utgöra ett såväl strategiskt som taktiskt/operativt stöd till flera chefsnivåer i organisationen. Stödområden som kan bli aktuella: 
HR-perspektiv på planering och uppföljning av verksamheten
Arbetsrättslig konsultation utifrån lag och avtal
Samverkan och förhandling
Organisationsförändring och arbetsbrist
Misskötsamhet
Kränkande särbehandling/trakasserier
Chefsrekrytering
Systematiskt arbetsmiljöarbete
Arbetslivsinriktad rehabilitering
Lönebildning och årlig löneöversyn
Stöd i beredning av beslutsunderlag (statistik mm)

Dina kvalifikationer
B-körkort
Akademisk utbildning på kandidatnivå med inriktning HR eller annan relevant utbildning 
Flerårig erfarenhet av brett HR-arbete på operativ nivå, särskilt viktigt med kompetens och erfarenhet av individ- och gruppärenden såsom rehabiliterings- samt misskötsamhetsprocesser
Erfarenhet av facklig samverkan och förhandlingar
Mycket god svenska, i tal och skrift

Meriterande 
Arbete inom offentlig förvaltning/politiskt styrd organisation

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 22 augusti 2025. 
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected] 
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00. 
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Apr 17    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.  Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. 
Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll. 
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka
Meriterande att ha arbetslivserfarenhet inom reception/växeltelefoni

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-122 00 450 alternativt [email protected]
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Administrativ assistent i Härnösand

Ansök    Apr 28    Bemannia AB (Publ.)    Administratör
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu två administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vill du ha en central roll där du stöttar verksamheten med administration och service? Vi söker två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag hos vår kund i Härnösand! Rollen är på heltid med kontorstid... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu två administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget
Vill du ha en central roll där du stöttar verksamheten med administration och service? Vi söker två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag hos vår kund i Härnösand! Rollen är på heltid med kontorstider och uppdraget sträcker sig från omgående till 26 september 2025, med möjlighet till förlängning.
Tjänsten kräver säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och registerkontroll, du behöver vara beredd att genomgå denna process innan start.
Under sommaren finns begränsad möjlighet till semester V. 27-29.
Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent har du en nyckelroll i att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt. Du arbetar nära handläggare och ser till att de har rätt information och underlag för att kunna utföra sitt arbete effektivt. Du kommer att arbeta med klassisk arkivvård där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbete med arkivbeställningar inom myndigheten samt ordna och sortera in inkomna arkivhandlingar. 
Du förväntas självständigt kunna genomföra dina arbetsuppgifter och tillsammans med dina kollegor bidra till att hålla hög kvalitet i arbetet.
Exempel på arbetsuppgifter:
Stödja verksamheten med administration och informationshantering
Effektivt hantera och ta fram handlingar vid behov
Vara en länk mellan olika funktioner och säkerställa att rätt information når rätt person i tid 
Bidra till en välorganiserad och serviceinriktad arbetsmiljö

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Flytande i svenska, i såväl tal som skrift
Serviceinriktad och ha ett bra bemötande
Goda kunskaper i MS-Officepaketet
God datorvana och gärna tidigare erfarenhet av digitala arbetsverktyg

Meriterande
Erfarenhet av arbete inom serviceyrken
Vana vid att arbeta i en verksamhetsnära administrativ roll där du arbetat stöttande för att andra kollegor ska komma vidare i deras arbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Som person ser vi att du ska kunna ta egna initiativ och ta ansvar för att arbetet blir utfört, vara flexibel och kunna anpassa dig efter ändrade förutsättningar samt vara bra på att samarbeta och arbeta teambaserat. Utöver detta är du hjälpsam och bemöter andra med vänlighet och respekt samt kan arbeta noggrant och strukturerat. 

Tips inför din säkerhetsprövning
Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här:
Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad  Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-05-06
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Administratör i Härnösand

Ansök    Jun 13    Bemannia AB (Publ.)    Administratör
Vill du arbeta på en myndighet och med administrativa uppgifter? Då har vi arbetet för dig! Varmt välkommen med din ansökan, redan idag! Om uppdraget En administratör sökes till Bemannias kund som är en myndighet med kontor över hela landet, detta gäller kontoret i Härnösand. Uppdraget beräknas starta 18 augusti 2025 och pågå till och med 31 december 2025. Arbetet sker på vardagar och under kontorstider, på heltid. Detta är ett konsultuppdrag via oss på ... Visa mer
Vill du arbeta på en myndighet och med administrativa uppgifter? Då har vi arbetet för dig! Varmt välkommen med din ansökan, redan idag!
Om uppdraget
En administratör sökes till Bemannias kund som är en myndighet med kontor över hela landet, detta gäller kontoret i Härnösand. Uppdraget beräknas starta 18 augusti 2025 och pågå till och med 31 december 2025. Arbetet sker på vardagar och under kontorstider, på heltid. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia.
Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära att vara ett administrativt stöd, sköta mötesbokningar, mejl- och kalenderhantering, samordna interna och externa möten, boka resor, möten och konferenser, hantera förfrågningar och inbjudningar, formulera brev och dokumentation samt administrera fakturor och diarieföra.

Dina kvalifikationer
Gymnasium eller likvärdig utbildning 
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst 3 års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent 
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska såväl i tal som skrift

Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 25 juni.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Kajsa Hessel, [email protected].
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 939 75 00.
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2022 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Mar 14    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men ... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll.
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka
Meriterande att ha arbetslivserfarenhet inom reception/växeltelefoni

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-122 00 450 alternativt [email protected]
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Administrativ assistent i Härnösand

Ansök    Apr 16    Bemannia AB (Publ.)    Arkivassistent
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu två administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vill du ha en central roll där du stöttar verksamheten med administration och service? Vi söker två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag hos vår kund i Härnösand! Rollen är på heltid med kontorstid... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu två administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget
Vill du ha en central roll där du stöttar verksamheten med administration och service? Vi söker två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag hos vår kund i Härnösand! Rollen är på heltid med kontorstider och uppdraget sträcker sig från 21 april till 26 september 2025, med möjlighet till förlängning.
Tjänsten kräver säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och registerkontroll, du behöver vara beredd att genomgå denna process innan start.
Under sommaren finns begränsad möjlighet till semester V. 27-29.
Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent har du en nyckelroll i att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt. Du arbetar nära handläggare och ser till att de har rätt information och underlag för att kunna utföra sitt arbete effektivt. Du kommer att arbeta med klassisk arkivvård där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbete med arkivbeställningar inom myndigheten samt ordna och sortera in inkomna arkivhandlingar. 
Du förväntas självständigt kunna genomföra dina arbetsuppgifter och tillsammans med dina kollegor bidra till att hålla hög kvalitet i arbetet.
Exempel på arbetsuppgifter:
Stödja verksamheten med administration och informationshantering
Effektivt hantera och ta fram handlingar vid behov
Vara en länk mellan olika funktioner och säkerställa att rätt information når rätt person i tid 
Bidra till en välorganiserad och serviceinriktad arbetsmiljö

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Flytande i svenska, i såväl tal som skrift
Serviceinriktad och ha ett bra bemötande
Goda kunskaper i MS-Officepaketet
God datorvana och gärna tidigare erfarenhet av digitala arbetsverktyg

Meriterande
Erfarenhet av arbete inom serviceyrken
Vana vid att arbeta i en verksamhetsnära administrativ roll där du arbetat stöttande för att andra kollegor ska komma vidare i deras arbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Som person ser vi att du ska kunna ta egna initiativ och ta ansvar för att arbetet blir utfört, vara flexibel och kunna anpassa dig efter ändrade förutsättningar samt vara bra på att samarbeta och arbeta teambaserat. Utöver detta är du hjälpsam och bemöter andra med vänlighet och respekt samt kan arbeta noggrant och strukturerat. 

Tips inför din säkerhetsprövning
Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här:
Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad  Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-04-22
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Administrativ assistent i Härnösand

Ansök    Apr 16    Bemannia AB (Publ.)    Administratör
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu två administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet! Om uppdraget Vill du ha en central roll där du stöttar verksamheten med administration och service? Vi söker två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag hos vår kund i Härnösand! Rollen är på heltid med kontorstid... Visa mer
Är du en serviceinriktad administratör som trivs i en dynamisk miljö? Vi söker nu två administrativa assistenter till vår kund i Härnösand – en möjlighet att arbeta inom den offentliga sektorn och bidra till en effektiv verksamhet!
Om uppdraget
Vill du ha en central roll där du stöttar verksamheten med administration och service? Vi söker två administrativa assistenter för ett spännande uppdrag hos vår kund i Härnösand! Rollen är på heltid med kontorstider och uppdraget sträcker sig från 21 april till 26 september 2025, med möjlighet till förlängning.
Tjänsten kräver säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och registerkontroll, du behöver vara beredd att genomgå denna process innan start.
Under sommaren finns begränsad möjlighet till semester V. 27-29.
Dina arbetsuppgifter
Som administrativ assistent har du en nyckelroll i att säkerställa att verksamheten fungerar smidigt. Du arbetar nära handläggare och ser till att de har rätt information och underlag för att kunna utföra sitt arbete effektivt. Du kommer att arbeta med klassisk arkivvård där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är arbete med arkivbeställningar inom myndigheten samt ordna och sortera in inkomna arkivhandlingar. 
Du förväntas självständigt kunna genomföra dina arbetsuppgifter och tillsammans med dina kollegor bidra till att hålla hög kvalitet i arbetet.
Exempel på arbetsuppgifter:
Stödja verksamheten med administration och informationshantering
Effektivt hantera och ta fram handlingar vid behov
Vara en länk mellan olika funktioner och säkerställa att rätt information når rätt person i tid 
Bidra till en välorganiserad och serviceinriktad arbetsmiljö

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Flytande i svenska, i såväl tal som skrift
Serviceinriktad och ha ett bra bemötande
Goda kunskaper i MS-Officepaketet
God datorvana och gärna tidigare erfarenhet av digitala arbetsverktyg

Meriterande
Erfarenhet av arbete inom serviceyrken
Vana vid att arbeta i en verksamhetsnära administrativ roll där du arbetat stöttande för att andra kollegor ska komma vidare i deras arbete
Tidigare arbetat på myndighet/offentlig sektor

Som person ser vi att du ska kunna ta egna initiativ och ta ansvar för att arbetet blir utfört, vara flexibel och kunna anpassa dig efter ändrade förutsättningar samt vara bra på att samarbeta och arbeta teambaserat. Utöver detta är du hjälpsam och bemöter andra med vänlighet och respekt samt kan arbeta noggrant och strukturerat. 

Tips inför din säkerhetsprövning
Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här:
Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad  Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-04-22
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Registratorer till myndighet i Härnösand

Ansök    Mar 5    Bemannia AB (Publ.)    Registrator
Är du noggrann, snabblärd och trivs i ett högt arbetstempo? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett uppdrag inom den offentliga sektorn – en chans att få värdefull erfarenhet och göra skillnad! Om uppdraget Vill du ta chansen att arbeta inom den offentliga sektorn i en roll där struktur och effektivitet är nyckeln? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett spännande uppdrag! Det här är en heltidsroll på plats... Visa mer
Är du noggrann, snabblärd och trivs i ett högt arbetstempo? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett uppdrag inom den offentliga sektorn – en chans att få värdefull erfarenhet och göra skillnad!
Om uppdraget
Vill du ta chansen att arbeta inom den offentliga sektorn i en roll där struktur och effektivitet är nyckeln? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett spännande uppdrag! Det här är en heltidsroll på plats hos vår kund, där du arbetar kontorstider. Uppdraget sträcker sig från den 2 juni till och med sista september 2025, med möjlighet till förlängning.
Då tjänsten kräver säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och registerkontroll, är det viktigt att du är beredd att genomgå denna process innan start.
Dina arbetsuppgifter Som registrator kommer du att ha en central roll i hanteringen av inkommande och utgående post. Tempot är högt och arbetet kräver både noggrannhet och driv. Då tjänsten innefattar en del lyft och rörligt arbete kan den vara fysiskt krävande.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hantering av postreturer – söka fram adressuppgifter och sortera post
Tolka, registrera och skanna handlingar
Fördela och sortera utgående post
Arbeta flexibelt utifrån förändrade behov och snabbt kunna prioritera om vid behov

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Serviceinriktad och ha ett bra bemötande
Goda kunskaper i MS-Officepaketet
God datorvana och gärna tidigare erfarenhet av digitala arbetsverktyg

Tips inför din säkerhetsprövning
Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här:
Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-28
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Mar 3    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men ... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll.
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka
Meriterande att ha arbetslivserfarenhet inom reception/växeltelefoni

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-122 00 450 alternativt [email protected]
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Mar 3    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men ... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll.
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka
Meriterande att ha arbetslivserfarenhet inom reception/växeltelefoni

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-122 00 450 alternativt [email protected]
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Feb 19    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men ... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll.
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Minst ett (1) års arbetslivserfarenhet
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Michelle Gustafsson,[email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-122 00 450.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Registratorer till myndighet i Härnösand

Ansök    Feb 13    Bemannia AB (Publ.)    Registrator
Är du noggrann, snabblärd och trivs i ett högt arbetstempo? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett uppdrag inom den offentliga sektorn – en chans att få värdefull erfarenhet och göra skillnad! Om uppdraget Vill du ta chansen att arbeta inom den offentliga sektorn i en roll där struktur och effektivitet är nyckeln? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett spännande uppdrag med start i augusti! Det här är en ... Visa mer
Är du noggrann, snabblärd och trivs i ett högt arbetstempo? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett uppdrag inom den offentliga sektorn – en chans att få värdefull erfarenhet och göra skillnad!
Om uppdraget
Vill du ta chansen att arbeta inom den offentliga sektorn i en roll där struktur och effektivitet är nyckeln? Vi söker nu två registratorer till vår kund i Härnösand för ett spännande uppdrag med start i augusti! Det här är en heltidsroll på plats hos vår kund, där du arbetar kontorstider. Uppdraget sträcker sig från den 2 juni till och med sista september 2025, med möjlighet till förlängning.
Då tjänsten kräver säkerhetsprövning, inklusive säkerhetsintervju och registerkontroll, är det viktigt att du är beredd att genomgå denna process innan start.
Dina arbetsuppgifter Som registrator kommer du att ha en central roll i hanteringen av inkommande och utgående post. Tempot är högt och arbetet kräver både noggrannhet och driv. Då tjänsten innefattar en del lyft och rörligt arbete kan den vara fysiskt krävande.
Exempel på arbetsuppgifter:
Hantering av postreturer – söka fram adressuppgifter och sortera post
Tolka, registrera och skanna handlingar
Fördela och sortera utgående post
Arbeta flexibelt utifrån förändrade behov och snabbt kunna prioritera om vid behov

Dina kvalifikationer
Grundläggande högskolebehörighet
Ett års arbetslivserfarenhet från liknande arbete
Flytande i svenska i såväl tal som skrift
Serviceinriktad och ha ett bra bemötande
Goda kunskaper i MS-Officepaketet
God datorvana och gärna tidigare erfarenhet av digitala arbetsverktyg

Tips inför din säkerhetsprövning
Eftersom uppdraget är säkerhetsklassat är det viktigt att du är medveten om vad en säkerhetsprövning innebär. Läs mer om processen och hur du förbereder dig här:
Har du blivit kallad till en säkerhetsprövningsintervju? Så förbereder du dig inför en säkerhetsprövningsintervju
Vad vi erbjuder dig
Som konsult hos Bemannia får du:
En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor
Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-02-28
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Annelie Hammarborg [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 169 30 00
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Feb 19    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men ... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdraget Arbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Innan uppdraget startar kommer vi utföra en registerkontroll.
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg
Goda kunskaper i svenska och engelska

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Goda kunskaper i engelska
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 2-3 dagar/vecka
Meriterande att ha arbetslivserfarenhet inom reception/växeltelefoni

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-122 00 450 alternativ [email protected]
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Avtalscontroller

Med placering i Härnösand söker vi nu en avtalscontroller inom IT. Om uppdraget Det är ett konsultuppdrag på heltid inom offentlig sektor. Start är omgående och pågår till 250630 med möjlighet till förlängning. Möjlighet till distansarbete finns på upp till 50%, men möten sker på plats i Härnösand. Dina arbetsuppgifter Hantera processen kring kundens avtal och har god översikt för att kunna vidta proaktiva åtgärder innan avtal löper ut. Planera och dokum... Visa mer
Med placering i Härnösand söker vi nu en avtalscontroller inom IT.
Om uppdraget
Det är ett konsultuppdrag på heltid inom offentlig sektor. Start är omgående och pågår till 250630 med möjlighet till förlängning. Möjlighet till distansarbete finns på upp till 50%, men möten sker på plats i Härnösand.
Dina arbetsuppgifter
Hantera processen kring kundens avtal och har god översikt för att kunna vidta proaktiva åtgärder innan avtal löper ut.
Planera och dokumentera avtalsuppföljning i kundens systemstöd e-avrop.
agera proaktivt under avtalsperioden och på så sätt säkerställa att avtalsvillkoren efterlevs samt upprätthålla goda avtalsrelationer.
Kontrollera och analysera flödet av fakturor och volymer för att agera kring de avtal som är prioriterade. Detta för att identifiera kostnadsbesparingar och effektivitetsförbättringar.
Ha avstämningsmöten med kundens avtalsrelationer.
Genom en god dialog säkerställa att både vår organisation och våra leverantörer arbetar tillsammans mot gemensamma mål.
Driva utvecklingen av kundens avtal på både operativ och strategisk nivå. Det innebär att utveckla en plan för våra framtida upphandlingar och driva den digitala utvecklingen för att göra kundens processer mer effektiva.
Fungera som ett juridiskt stöd vilket säkerställer att kundens avtal följer gällande lagar och regler.
Hantera utlämnandet av allmän handling.
Fakturera viten.
Bemanna funktionsbrevlåda och besvara inkomna frågor.



Dina kvalifikationer
Goda kunskaper i svenska i tal och skrift.
Eftergymnasial utbildning inom för tjänsten relevant område.
Erfarenhet av arbete kopplat till lagen om offentlig upphandling.

Personliga kompetenser: Strukturerad, god analytisk förmåga, självgående, god samarbetsförmåga, förmåga att kunna fokusera både på detaljer och ha helhetsperspektiv, kommunikativ förmåga.

Meriterande
Engelska i tal och skrift.

Utöver ovan utbildningskrav är utbildning inom avtalsrätt, projektledning och IT meriterande.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 241122
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Jan Snellman, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 072-194 5000.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Avtalscontroller till Härnösand

Ansök    Nov 20    Bemannia AB (Publ.)    Upphandlare
Nu söker vi för kunds räkning en duktig avtalscontroller inom Hälso- och sjukvårdssektorn till ett uppdrag med start omgående fram till 25-06-30. Om uppdraget Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start så snart som möjligt och fram till 30/6-2025. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor i Härnösand och det kommer att finnas möjlighet till distansarbete upp till 50% efter överenskommelse med kunden. Möten sker på plats på kontoret i Härnö... Visa mer
Nu söker vi för kunds räkning en duktig avtalscontroller inom Hälso- och sjukvårdssektorn till ett uppdrag med start omgående fram till 25-06-30.
Om uppdraget
Uppdraget är ett konsultuppdrag via Bemannia med start så snart som möjligt och fram till 30/6-2025. Du kommer att vara placerad på enhetens kontor i Härnösand och det kommer att finnas möjlighet till distansarbete upp till 50% efter överenskommelse med kunden. Möten sker på plats på kontoret i Härnösand.Dina arbetsuppgifter
I din roll som avtalscontroller kommer du att förvalta regionens avtal avseende hyrbemanning inom hälso- och sjukvård samt vissa övriga avtal inom angivna inköpskategorier.
I arbetsuppgifterna kommer det att ingå:
Hantera processen kring våra avtal och har god översikt för att kunna vidta proaktiva åtgärder innan avtal löper ut.
Planera och dokumentera avtalsuppföljning i kundens systemstöd e-avrop.
Agera proaktivt under avtalsperioden och på så sätt säkerställa att avtalsvillkoren efterlevs samt upprätthålla goda avtalsrelationer.
Kontrollera och analysera flödet av fakturor och volymer för att agera kring de avtal som är prioriterade. Detta för att identifiera kostnadsbesparingar och effektivitetsförbättringar.
Ha avstämningsmöten med kundens avtalsleverantörer.
Driva utvecklingen av kundens avtal på både operativ och strategisk nivå. Det innebär att utveckla en plan för kundens framtida upphandlingar och driva den digitala utvecklingen för att göra kundens processer mer effektiva.
Fungera som ett juridiskt stöd vilket säkerställer att kundens avtal följer gällande lagar och regler.
Hantera utlämnande av allmän handling.
Fakturera viten.
Bemanna funktionsbrevlåda och besvara inkomna frågor.


Dina kvalifikationer
För att axla rollen behöver du ha följande kvalifikationer och erfarenhet:
Eftergymnasial utbildning inom för tjänsten relevant område, eller motsvarande kunskap förvärvad genom annan erfarenhet som bedöms lämplig.
Erfarenhet av arbete kopplat till lagen om offentlig upphandling.

Vi ser att du som person är strukturerad och har god analytisk förmåga samt ärkommunikativ. Du arbetar självständigt och hargod samarbetsförmåga. Det är en fördel om du harförmåga att kunna fokusera både på detaljer och ha helhetsperspektiv.

Meriterande.
Goda kunskaper i Engelska.
Utbildning inom avtalsrätt ochprojektledning.
Erfarenhet från arbete med avtalsutveckling, avtalsuppföljning och inköpsstyrning.
Erfarenhet från avtalsarbete med tolkning och förhandling, erfarenhet av förändringsarbete, erfarenhet av bemanning.

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska.Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag,26/11.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Anna Radhe, [email protected]
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på 0708934700
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre

Timvikarie till växel placerad i Härnösand sökes

Ansök    Nov 8    Bemannia AB (Publ.)    Växeltelefonist
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker. Om uppdragetArbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30. Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi s... Visa mer
Vill du hoppa in och arbeta extra som vikarierande växeltelefonist när ordinarie personal är frånvarande? Då kan du vara den vi söker.
Om uppdragetArbetet växeltelefonist kommer att utföras hos vår kund i centrala Härnösand. Arbetstid är vanligtvis måndag-fredag mellan kl. 8:00-16:30.
Du kommer att arbeta extra vid behov som vikarie för att täcka upp vid ordinarie personals frånvaro till exempel sjukdom eller ledighet. Det är ett varierande behov, men vi ser att du ska ha möjlighet att arbeta i snitt cirka 2-3 dagar i veckan. Passen kommer ibland att bokas med kort framförhållning och därför ser vi gärna att du är morgonpigg. Under högtider och sommaren har vi ett större behov.
Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal i växel
Ta emot handlingar/post och ev. besök i mindre reception
Koppla vidare samtal till rätt person
Löpande arbete med dator som arbetsverktyg

Kundbemötandet och lyhördhet för andra människor både över telefon och disk är en mycket viktig del i jobbet. Vi ser därför att du är lyhörd, pedagogisk och utåtriktad.
Dina kvalifikationer
God datorvana
Gymnasieexamen
Flytande i svenska i tal och skrift
Vara tillgänglig och hoppa in vid behov minst 1-2 dagar/vecka

Meriterande
Kunskap i engelska

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Ansök snarast då vikariepoolen snabbt fylls upp. Annonsen är kvar så länge behovet kvarstår.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Pernilla Gärdén, [email protected]ör generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss underkontorstid på072-175 40 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år. Visa mindre